Reklamacje i zwroty towaru

Prawo do odstąpienia od umowy:

Szanowny Kliencie, pamiętaj, że robiąc zakupy na odległość przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny, poniżej dostępny do pobrania,  formularz odstąpienia od umowy. Jednak u nas możesz to zrobić do 30 dni od momentu odebrania paczki!

Reklamacje wadliwego produktu:

Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt posiada wadę lub uważasz, że jest niezgodny z opisem zgłoś nam swoją reklamację, poniżej instrukcja w jaki sposób, prawidłowo, złożyć reklamację.

Koszt zwrotu towaru/reklamacji:

Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący w przypadku korzystania z prawa do odstąpienia od umowy. W przypadku składania reklamcji Kupujący wysyła paczkę na własny koszt (prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem gdyż nie odebieramy takowych) jednak my, po rozpatrzeniu reklamacji zwracamy te koszta.

Darmowy zwrot towaru: z uwagi na Twoją wygodę udostępniamy możliwość darmowego zwrotu towaru w naszym punkcie na al. Jana Pawła II 65 - w godzianach pracy firmy. Wystarczy, że przyniesiesz ze sobą towar, który chcesz zwrócić oraz dowód zakupu a całą resztą zajmiemy się my :)

 

Instrukcja dokonania zwrotu/reklamacji:

1. Spakuj produkt, który chcesz zwrócić w taki sposób aby nie uszkodził się podczas transportu - pamiętaj o załączeniu do przesyłki dowodu zakupu (faktura lub paragon) oraz wypełnionego formularza zwrotu/odstąpienia od umowy/reklamacyjnego - dostępnego do pobrania poniżej.

2. Odeślij produkt na adres: Łódź 93-570, al. Jana Pawła II 65, wybranym przez siebie przewoźnikiem. Nie wysyłaj paczki za pobraniem gdyż nie przyjmujemy takich paczek.

3. Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki mamy 14 dni aby zwrócić Ci pieniądze na konto, które podałeś w wypełnionym i dołączonym do paczki formularzu lub ustosunkować się do Twojego zgłoszenia w przypadku reklamacji.

 

W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcam Cie do kontaktu z nami, na pewno pomożemy.